Privatumo politika

Privatumo politika

TAISYKLĖS
Jei norite pateikti specialų užsakymą arba dėl ko nors pasiteirauti, prašome susisiekite el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba telefonu: +37069819606
 
GĖLĖS IR GARANTIJOS
Pateikus užsakymą šiose taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais, gėlės ir puokštės bus pristatytos Jūsų nurodytą dieną už kainą, sumokėtą internetinėje parduotuvėje.
Gėlės gali skirtis nuo pavaizduotų nuotraukose, atsižvelgiant į metų laiką ir asortimentą (kai kurių rūšių gėlių mes Jums negalėsime pasiūlyti ištisus metus. Užsakymus pateikiant tą pačią dieną kaip pageidaujamas pristatymo laikas, negalime garantuoti tam tikros rūšies ir spalvos gėlių turėjimo.
Jūsų užsakyta puokštė gali šiek tiek skirtis nuo el. parduotuvėje pavaizduotos puokštės, tačiau mes stengsimės, kad Jūsų pasirinkta puokštė būtų sukomponuota iš šviežių gėlių ir būtų kuo artimesnės spalvos ir formos, kaip ir matyta mūsų tinklapio nuotraukoje. Puokštės parduodamos be vazų, nebent sistema suteikia galimybę kartu su puokšte/gėlėmis įsigyti ir vazą.
Užsakymus stengiamės įvykdyti jūsų pageidaujamu laiku, tačiau vasario 14-ąją „Šv. Valentino dieną“, kovo 8-ąją „Tarptautinę moters dieną”, pirmąjį gegužės sekmadienį „Motinos dieną“ užsakymai gali būti vykdomi kuo artimesniu jūsų pageidaujamam pristatymo laikui, tačiau ne vėliu kaip tos pačios dienos 22h. Mes negalime garantuoti visiškai tikslaus gėlių pristatymo laiko, jis gali būti garantuotas tik laidotuvių ar vestuvių atveju ir tik iš anksto su mumis susisiekus ir suderinus pristatymo detales. Susisiekite el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba telefonu: +37069819606. Papildomai pateikite užsakymo formoje „Specialūs nurodymai” laukelyje kuo tikslesnį laiką.
Negalime Jums garantuoti pristatymo tą pačią dieną, jei užsakymą atlikote po 15h, sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis. Negalime užtikrinti pristatymo į vietas/teritorijas, į kurias patekti galima tik turint specialų leidimą.
 
KAINOS IR UŽSAKYMAS
Visos kainos pateiktos litais į kainą įskaityti visi mokesčiai, išskyrus pristatymo mokestį, prie užsakymo kainos pridedamas baigiant pildyti užsakymą.
Pristatymo kaina darbo dienomis darbo valandomis:
Klaipėdoje – 35lt
Norėdami padaryti užsakymą švenčių dienomis, susisiekite su mumis  ir aptarkite visas užsakymo detales el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba telefonu: +37069819606
Užsakymai vykdomi tik po apmokėjimo (būtina sulaukti pranešimo į el. paštą iš mokejimai.lt, kad mokejimas gautas).
Kad Jūsų užsakymas būtų tinkamai įvykdytas, prašome atidžiai patikrinti ar teisingai įrašėte pristatymo vietos adresą, gavėjo telefono numerį ir savo asmeninę informaciją. Būsime dėkingi, jei nurodysite Jums žinomą papildomą informaciją, kuri palengvins mūsų darbą (laiptinės durų kodas, kabineto numeris, palatos numeris, pristatymo laikas ir pan.)
Pateikę užsakymą, gausite užsakymo patvirtinimą el. paštu ir informaciją apie įsigytą prekę. Prašome jį išsaugoti kaip įrodymą. Jei negavote pranešimo su užsakymo patvirtinimu, kreipkitės į mus el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba telefonu: +37069819606.
Jeigu Jūs turite klausimų arba norite pateikti specialų užsakymą, prašome juos siųsti el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba kreiptis telefonu: +37069819606

PRISTATYMAS
Norėdami išvengti nesklandumų, prieš vykdant pristatymą, mes susisieksime ir suderinsime pristatymo laiką su gavėju (nebent Jūs to nepageidausite ir apie tai mus informuosite užsakymo formoje „Specialūs nurodymai”). Tuo atveju, jei adresato nebus namuose ir su juo bus neįmanoma susisiekti telefonu, mūsų kurjeris gėles paliks patikimai trečiajai šaliai (namiškiams, kaimynams, administratoriui ir t.t.), su sąlyga, pateikiant užsakymą bus nurodyta „Specialūs nurodymai”,kad būtų palikta trečiajai šaliai. nenurodžius, gėlės grąžinamos atgal ir pinigai negrąžinami. Pakartotinis pristatymas už papildomą mokestį. Kitais atvejais nepavykus susisiekti su gavėju ir įvykdyti užsakymo, mes Jus informuosime telefonu ar el. paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti.
Jei gėlės siunčiamos į ligoninę, reikia nurodyti skyrių, palatos numerį. Jei gėlės užsakomos į gimdymo namus, gėlės tokiu atveju paliekamos tik registratūroje.
 Siunčiant gėles į viešbutį, turi būti nurodytas adresato kambario numeris ir vardas bei pavardė, įregistruoti viešbučio klientų knygoje (pvz., grupė, pora ir pan.). Gėlės paliekamos tik viešbučio registratūroje.
(nebent Jūs pageidausite įteikti tik gavėjui ir apie tai mus informuosite užsakymo formoje „Specialūs nurodymai”)
 Prašome atidžiai patikrinti, ar įrašėte teisingą pristatymo vietos adresą ir telefono numerį.
Mes neprisiimame atsakomybės už pavėluotą ar neįvykdytą pristatymą, jei Jūs neteisingai ar nepilnai pateikėte gavėjo informaciją.
 
UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS
Jei užsakymas pradėtas vykdyti ir mes patyrėme su tuo susijusių išlaidų, užsakovui grąžinama sumokėtos kainos dalis, viršijanti mūsų patirtas išlaidas užsakymo vykdymui, pristatymo mokestis grąžinamas bet kuriuo atveju.
 
MOKĖJIMAI IR PRIVATUMAS
Užsakymus apmokėsite per mokejimai.lt sistemą. Ši sistema ne tik leidžia pasirinkti apmokėjimą per bet kurį Lietuvos banką, bet ir kreditinėmis kortelėmis. Mūsų parduotuvėje Jūs suformuojate užsakymą ir tada esate nukreipiami į mokejimai.lt, kur pasirenkate Jums patogų mokėjimo būdą ir apmokate. Jums apmokėjus užsakymą per mokejimai.lt sistemą, mes akimirksniu gauname apie tai žinutę ir nedelsdami galime pradėti vykdyti užsakymą.
Mes neperduodame jokių asmeninių savo klientų duomenų trečiosioms šalims, išskyrus teisės aktuose nustatytus atvejus.
 
GRĄŽINIMAS
Jeigu laiku ir tvarkingai užpildėte ir apmokėjote užsakymą, bet jis nebuvo įvykdytas dėl mūsų kaltės,  garantuojame užsakovui 100% pinigų grąžinimą bei 20% nuolaidą kitam užsakymui.
Jeigu gavėjas atsisako priimti gėles ir dovanas, siunčiamas konkretaus užsakovo, ir tuo pačiu metu neturi jokių pretenzijų vykdytojui, laikoma, kad užsakymas yra įvykdytas ir sumokėti pinigai užsakovui negrąžinami.
Pristatome tik šviežias gėles. Priešingu atveju pinigai bus grąžinami, tačiau tam reikia pateikti raštišką pretenziją (atsiųsti el. paštu), su nuotraukomis, tą pačią dieną. Pretenzijas stengsimės išnagrinėti kuo greičiau, bet tai gali užtrukti iki 5 darbo dienų. Mes neatsakome už gėlių priežiūrą po įteikimo gavėjui.
Mes dedame visas pastangas, kad visi užsakymai būtų įvykdomi laiku ir kokybiškai. Norime, kad užsakovas ir gavėjas būtų patenkinti mūsų teikiamų paslaugų kokybe ir kad toliau naudotųsi mūsų paslaugomis.

Pirkdami gėles mūsų e-parduotuvėje Jūs sutinkate su šiomis sąlygomis. Jeigu Jūs turite klausimų arba nusiskundimų, prašome juos siųsti el. paštu: info@gelespasaiste.lt arba kreiptis telefonu: +37069819606.